Studio Antykorozyjne

Zabezpieczenie antykorozyjne w Grodzisku Mazowieckim

Czy zabezpieczenie antykorozyjne jest konieczne?

Mimo, iż producenci próbują zabezpieczać auta przed czynnikami korozji, to już w fazie produkcyjnej karoserie samochodów zaczynają korodować. Zjawisko ma miejsce, ponieważ materiały do produkcji aut są coraz gorszej jakość zabezpieczenie antykorozyjne, co skutkuje widocznymi ogniskami korozji już w 3-4 letnich autach. Zabezpieczenie antykorozyjne wykonane stosunkowo wcześnie, czyli w autach nie starszych niż 3 lata może być w formie zapobiegawczej i również tańszej, zgodnie z zasadą “lepiej zapobiegać, niż leczyć”.

Z tego też względu najlepszym rozwiązaniem jest samodzielne zainwestowanie w ochronę antykorozyjną. Ważne jest, by zrobić to już latem, gdyż jesień oraz zima są porami roku, które najbardziej sprzyjają rozwijaniu się rdzy. Na taki stan rzeczy wpływają zarówno czynniki chemiczne, jak i mechaniczne, które powodują wystąpienie ognisk korozji, a co za tym idzie, zwiększają ryzyko pojawienia się poważnych problemów z użytkowaniem auta. Właśnie dlatego zalecamy dodatkową ochronę przed rdzą.

Zabezpieczenie antykorozyjne zapewni lepszą ochronę części samochodu

Producenci aut już na etapie montażu pojazdów nie stosują optymalnej ochrony dla poszczególnych elementów przed wystąpieniem rdzy. Wraz z upływem czasu delikatne przytarcia powłoki lakierniczej, połączone ze szkodliwym działaniem agresywnej chemii drogowej, błota, wysokiej wilgotności powietrza czy też opadów atmosferycznych powodują, że korozja ma znakomite warunki do rozwoju. By temu zapobiec, należy dokładnie myć podwozie oraz stosować środki, które pomogą w jego odpowiedniej konserwacji.

W czym może pomóc ochrona antykorozyjna samochodu?

Każdy właściciel auta chce, by jego pojazd prezentował się znakomicie pod względem wizualnym. Zardzewiałe progi czy też inne elementy z pewnością w tym nie pomagają. Chociażby z tego względu warto zainwestować w długotrwałą ochronę zapobiegającą powstawaniu korozji. Powodów jest jednak znacznie więcej. Opisywane zabezpieczenie po prostu pozwoli na dłuższą eksploatację samochodu, a także zmniejszy koszty serwisowania, co przełoży się również na większe oszczędności oraz bezpieczeństwo. Nietrudno sobie wyobrazić co może się wydarzyć w trakcie jazdy kiedy pęknie nam skorodowany element.

Zabezpieczenia podwozia aut przed rdzą.

Rdza od zawsze jest wiecznym wrogiem samochodów.

Co zrobić, jeśli chcemy dodatkowo zabezpieczyć nasz samochód? Jak można uchronić go przed działaniem korozji? Jak poprawić lub uzupełnić fabryczną powłokę antykorozyjną? Kiedyś rdza była problemem praktycznie większości samochodów. Dziś powszechne jest przygotowywanie blach tak, aby były odporne na działanie czynników atmosferycznych, w tym soli, która znacznie przyspiesza działanie korozyjne.

W celu ochrony auta przed korozją, warto udać się do profesjonalistów , którzy fachowo zabezpieczą Twoje auto przed korozją. Nasze Studio Antykorozyjne zajmuje się nie tylko zabezpieczeniem antykorozyjnym, ale również usuwaniem rdzy z auta i konserwacją podwozia w aucie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego przed pracą dokonujemy dokładnych oględzin auta. Jeśli nie zabezpieczyłeś auta przed rdzą w odpowiednim czasie i zdążyła już wdać się rdza to demontujemy wszystkie części samochodu, aby dotrzeć do ukrytych ognisk rdzy.

Etapy usuwania rdzy

Zabezpieczenie auta przed korozją jest niezbędne, gdy chcesz, aby Twoje auto wyglądało świeżo i estetycznie przez wiele lat. Zabezpieczenie auta przed rdzą nie jest wykonywane tylko pod względem estetycznym, ale również pod względem mechanicznym i sprawności całego pojazdu.

Zabezpieczenie antykorozyjne aut nowych wykonujemy w wielu etapach a głównym zabezpieczeniem jest powłoka grubego wosku w kolorze transparentnym (przezroczystym)

  • 1 etap – Demontaż elementów podwozia tzn. osłony plastikowe, zbiornik paliwa, osłony termiczne, układ wydechowy, tylni zderzak, osłony nadkoli
  • 2 etap – Mycie ciśnieniowe podwozia i zdemontowanych elementów
  • 3 etap – Osuszanie, przygotowanie nadwozia do zabezpieczenia (szczegółowe oklejanie)
  • 4 etap – Nakładanie mas uszczelniających na łączenia blach, konstrukcji podwozia (fabrycznie ten etap wykonywany jest w 30%, przez co miedzy dwiema warstwami przylegającej do siebie blachy dostaje się woda i w konsekwencji powstaje korozja szczelinowa) Bardzo niebezpieczna! Ponieważ nie do zlikwidowania.
  • 5 etap – Nałożenie w 2-3 warstwach trwałego wosku konserwującego odpornego na 3850 godzin testu natryskiwania roztworem solnym (norma. DIN 50021)
  • 6 etap – Zabezpieczenie profili zamkniętych w dwóch etapach – pierwszy środek który wprowadzamy, wypiera wilgoć i wchodzi w reakcje z tlenkami rdzy natomiast drugi środek jest na bazie wosków i ma za zadanie zapobiegać zbieraniu się wilgoci przy różnicy temperatur na chronionym przez nas materiale (poszycia progów, przetłoczenia oraz wszelkie inne elementy z fabrycznym otworem technologicznym – nie wiercimy dziur w aucie)
  • 7 etap – Montaż elementów podwozie, przygotowanie auta do wydania (sprzątanie, mycie, zdjęcia, karta gwarancyjna)

Zabezpieczenie antykorozyjne aut starszych wykonujemy również w wielu etapach a głównym zabezpieczeniem jest grubo powłokowy lakier na bazie poliuretanu (w kolorze nadwozia)

  • 1 etap – Demontaż elementów podwozia tzn. Osłony plastikowe, zbiornik paliwa, osłony termiczne, układ wydechowy, tylni zderzak, osłony nadkoli, kompletne tylne zawieszenie wraz z mostem(4×4)
  • 2 etap – Mycie ciśnieniowe podwozia i zdemontowanych elementów
  • 3 etap – Osuszanie, przygotowanie nadwozia do zabezpieczenia (szczegółowe oklejanie)
  • 4 etap – Oczyszczanie podwozia z tlenków rdzy do zdrowego materiału metodą strumieniową (piaskowanie)
  • 5 etap – Nakładanie mas uszczelniających na łączenia blach, konstrukcji podwozia (fabrycznie ten etap wykonywany jest w 30%, przez co miedzy dwiema warstwami przylegającej do siebie blachy dostaje się woda i w konsekwencji powstaje korozja szczelinowa) Bardzo niebezpieczna! Ponieważ nie do zlikwidowania.
  • 6 etap – Szczelne nałożenie grubo powłokowego podkładu antykorozyjnego na całej powierzchni podwozia
  • 7 etap – Warstwa grubo powłokowego i bardzo elastycznego oraz odpornego na uszkodzenia (kamieni itp.) lakieru na bazie poliuretanu, nakładana natryskowo (w kolorze nadwozia)
  • 8 etap – Zabezpieczenie profili zamkniętych w dwóch etapach – pierwszy środek który wprowadzamy, wypiera wilgoć i wchodzi w reakcje z tlenkami rdzy natomiast drugi środek jest na bazie wosków i ma za zadanie zapobiegać zbieraniu się wilgoci przy różnicy temperatur na chronionym przez nas materiale (poszycia progów, przetłoczenia oraz wszelkie inne elementy z fabrycznym otworem technologicznym – nie wiercimy dziur w aucie)
  • 9 etap – Montaż elementów podwozie, przygotowanie auta do wydania (sprzątanie, mycie, zdjęcia, karta gwarancyjna)

Zabezpieczenia antykorozyjne Grodzisk Mazowiecki i okolice

Konserwacja podwozia Warszawa i okolice

Dodatkowo konserwujemy podwozie auta. Konserwacja podwozia chroni auto i całe podwozie samochodu przed piaskiem, brudami, solą i wodą , które są głównym czynnikiem powstania korozji w aucie.

Studio Antykorozyjne

Zabezpiecz auto przed rdzą – tanio i profesjonalnie. W naszym Studio Antykorozyjnym masz pewność, że twoje auto jest w dobrych rękach i cały proces zabezpieczenia przed rdzą zostanie profesjonalnie wykonany.

Zapraszamy do kontaktu. Warszawa i okolice, Grodzisk Mazowiecki, Piaseczno i Pruszków.

Scroll to Top